Aangekomen in Suriname - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Willeke Zwolle - WaarBenJij.nu Aangekomen in Suriname - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Willeke Zwolle - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Suriname

Blijf op de hoogte en volg Willeke

05 Februari 2014 | Suriname, Paramaribo

Hoi allemaal,

Gisteravond zijn we om 20.00 uur (00.00 uur Nederlandse tijd) aangekomen in Suriname. Het was bloedheet op het vliegveld en het ruikt lekker naar bos. Een hele grote taxi meneer bracht ons naar ons huis, het was even zoeken want de helft van de huizen heeft geen huisnummer. Het huis is groot en mooi, wel een beetje vies maar daar gaan we vanmiddag wel even verandering in aanbrengen.

Rond 01.00 zijn we gaan 'slapen', was even wennen want het was nog 27 graden en er waren veel geluiden. Ik kon moeilijk slapen, gelukkig was het weer vroeg licht en Mariëlle en ik zijn rondje gaan lopen over ons terrein. Veel mooie planten en bloemen. Naast het terrein is een dierentuin, ben benieuwd wat voor dieren daar zijn en of ze snel ontsnappen. Het lijkt me wel grappig als er ineens een aap in mijn bed ligt.

We zitten nu allemaal binnen omdat het stortregent, de wegen zijn hier van zand dus er liggen grote plassen modder voor ons huis. Ik hoop dat het straks droog wordt dan kunnen we eten en drinken halen. Het is nog een paar weken regentijd en dan begint de droge tijd!

• 05 Februari 2014 - 14:17

Inge Jansen:

Wat geweldig Willeke om dit te gaan doen. Ik wens je heel veel succes....enne geniet van al het mooie
    je tante.........groetjes Inge Jansen

• 05 Februari 2014 - 15:24

Mam Odink:

ha lieve Wil, wat fijn om te lezen dat jullie er veilig zijn aangekomen.
    ik hoop dat je snel kunt wennen en dat je goed kunt slapen (met of zonder aap)
    heel veel plezier en we lezen wel weer waar je volgende stappen allemaal gaan.
    liefs, mam

• 05 Februari 2014 - 17:38

Toos Slot:

hallo Willeke,

fijn dat de reis goed verlopen is! we wensen je daar een hele fijne, gezellige en leerzame tijd!
    en natuurlijk een leuke verjaardag.
    Heerlijk lijkt het me dat het daar nu lekker warm is..........maar hier hebben we ook niets te klagen en als je weer terug komt is het weer hier vast lekker.
    (Arjen zat ooit in Nieuw Nickerie, niet ver bij jou vandaan)

nou, groetjes!!
    Jan en Toos

• 05 Februari 2014 - 18:14

Geke Bolks:

Hey Willeke wat leuk ja dat de reis goed is verlopen. Ja zou ook wel een aap in bed willen hihihi
    Wens je veel succes met z n allen en zien wel wat jullie allemaal doen Geniet er van!

• 05 Februari 2014 - 18:48

Pap:

Hoy Willeke,

Fijn dat je goed aangekomen bent, nog verveeld tijdens het vliegen?
    Jammer dat het regent, het water zal warm zijn bij een temperatuur van 27 graden.
    Hopen dat de regentijd niet zolang duurt.
    Een goede tijd daar en doe iedereen de groeten.

Groeten pap

• 05 Februari 2014 - 19:47

Anje:

Hoi Willeke,
    Wat leuk om al wat van je te lezen! Klinkt goed! En heerlijk die hitte, geeft vast een vakantiegevoel! Over een aantal weken mis je die regenbuien misschien wel, dus geniet er nog maar even van (-;
    We wensen je een goede start daar, komt vast goed.
    Enne...mocht die aap echt komen, doe hem even een dikke knuffel van mij.
    xxx Anje

• 06 Februari 2014 - 09:50

Grietje Jongsma:

Hallo Willeke,

Fijn dat je goed bent aangekomen en zwaai maar even goed met de poetsdoek rond dan is dat ook voor elkaar.
    Wat die aap betreft ik zou je reactie wel willen zien .
    Veel succes mert alles.

groetjes daar.

• 06 Februari 2014 - 15:38

Jannie M.:

Hoi Willeke
    Nu ben je echt in Suriname, op je nieuwe stageplek.
    Heel veel succes met alles wat op je pad komt!

We denken af en toe aan je.
    Lieve meeleefgroet, Meijertjes uit Lemelerveld

• 06 Februari 2014 - 22:01

Henk O. :

Hoi Willeke, wat een verrassing om te horen dat je in Suriname bent We wensen je daar een hele fijne tijd toe met je stage ik ben blij dat Marsha eerste stage in Gramsbergen is
    nou velle wille daor
    hattelijke groet uut Lutten