Laatste avond - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Willeke Zwolle - WaarBenJij.nu Laatste avond - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Willeke Zwolle - WaarBenJij.nu

Laatste avond

Blijf op de hoogte en volg Willeke

03 Februari 2014 | Nederland, Zwolle

Mijn eerste berichtje op deze site op mijn laatste avond in Nederland. Ik heb er best veel zin in, toch ben ik ook wel zenuwachtig. Een nieuw land, nieuwe cultuur, nieuwe mensen en vooral zonder mijn familie, vrienden en Sander. Maar daar staat een hele mooie ervaring tegenover. En ik neem Olli mee dus ik het komt helemaal goed.

Ik hoop komende drie maanden af en toe een update te geven op deze site zodat jullie een beetje op de hoogte blijven.

Moi

  • 03 Februari 2014 - 20:37

    Simone:

    Yes, aangemeld. Nou veel plezier met Olli, ik ga je missen! Dikke kus

  • 03 Februari 2014 - 22:28

    Juut:

    Wil, dikke kus van hier!

  • 03 Februari 2014 - 22:31

    Ferdinand:

    Hoi Zussie, we gaan de site in de gaten houden. We bellen/facetimen morgenochtend nog even, je neemt nu niet op.. :)
    X

  • 03 Februari 2014 - 22:32

    Rosalie:

    Hoi tante willeke,

    Heel veel plezier op de reis naar Suriname. Ik ga je wel een klein beetje missen. Als je terugkomt ben ik al een half jaar en kan ik al heel veel trucjes.

  • 04 Februari 2014 - 16:54

    Mam Odink:

    hoi lieve Wil,

    Als het goed is zit je hoog en droog in de lucht. wij zijn weer thuis. was fijn en ook wel een beetje verdrietig om je uit te zwaaien. wel fijn dat er zoveel mensen waren. we houden je website in de gaten. heel veel liefs, mam, xxx

  • 04 Februari 2014 - 19:17

    Gerwin:

    Doei lief zusje.

    Was toch wel een verrassing hè, vanochtend!

    Veel plezier en succes met alles.

    Dikke kus, pas goed op jezelf.

    Ps. Vergeet geen selfie met die minister te maken!

  • 05 Februari 2014 - 13:18

    Tante Gerda:

    heej Wil,
    nogmaals veel plezier gewenst enne pas goed op je zelf,we gaan je een beetje volgen via je site,heel leuk.

    liefs oen tante uut Kampencity.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willeke

Actief sinds 03 Feb. 2014
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 9956

Voorgaande reizen:

04 Februari 2014 - 02 Mei 2014

Suriname2014

Landen bezocht: